Diàlegs 2 – Més enllà de la imatge (instagram i jo)

Si les xarxes socials venen imatge per què no construir una mica, inventar personatges, disfressar-nos i cercar-nos sense embuts.  Les fronteres entre el back i el frontstage es dispersen cada cop més, però a pesar d’això, podem encara preguntar-nos per noves fórmules i dialogar, que és el que ens defineix a la fi, i el que personalment em motiva d’Instagram: dialogar amb les imatges i amb mi mateixa, filar nous llenguatges transmèdia, descobrir laberints que pretenen ser poètics, obrir portes, menjar-me galetes per créixer, triar la píndola blava. Potser és adaptació al medi,  avorriment de vore el mateix, ganes de diversificar i d’identificar-se. O senzillament ganes d’esdevenir.

Per tot això i per deute amb el cicle diàlegs iniciat ara fa poc, us deixe amb algunes imatges dialogades al meu compte d’Instagram.

Tota aquesta llum que jo no veia ha aparegut de sobte entre les ombres i els riures amagats rere els cantons. No hi havia ni rastre d’amants entre les pedres. Cap tel de vici, faixa de fe o epifania. Només el doll de llum, el glop d’esper. #ciutatdelssants #renovada #barcelona

El teu trepig és un cric-crac de dies que se’n van i em criden suaument que les teues crosses, tot i ser tortes, són empenta per caminar, trencadissa per recompondre, fil i grana i mel per endolcir el tast de cada nit sota la sorra d’una fràgil abraçada #tardor#sensepoderevitarho #romanticsquèmheufet

Nits petites com aquesta en què mesure la duresa de ser fusta a punt d’encendre. Petita nit de jos en joc de presses. Petita jo que mire i veig erugues cegues en el fang.

Cerca’m entre els plecs i no a la roba planxada. M’hi trobaràs entre plats bruts i papers dobegats sense traça #identitatconfosa #sensemagdalena

Si no en teniu prou, veniu-me a vore. A estones partides per la pressa i els dies, seguirem cosint pedaços reflectits: http://instagram.com/mceo

Anuncis

2 pensaments sobre “Diàlegs 2 – Més enllà de la imatge (instagram i jo)

Deixa un comentari

